Recepció, ügyelet: +36/30/206 mutasd
6721 Szeged, Osztrovszky utca 12.
1996 óta nyitva hétköznap 8:00-21:00-ig
Recepció, ügyelet: +36/30/206 mutasd
6721 Szeged, Osztrovszky utca 12.
1996 óta nyitva hétköznap 8:00-21:00-ig
Nyitva hétköznap 8:00-21:00 óráig
24 578 elégedett páciens
1996 óta az Önök szolgálatában
A Dentha Fogászat 1996 óta várja Önt Szeged Belvárosában. Azóta több mint 14 500 elégedett páciens fordult meg nálunk. Az általunk elvégzett beavatkozásra és fogtechnikai munkára garanciát vállalunk. A vezető és egyben alapító, dr. Benedek Gábor szájsebész-implantológus és a fogászat különböző szakterületein tevékenykedő csapata számára a Dentha Fogászaton nincs megoldhatatlan feladat.
„A megbízhatóság számomra azt jelenti: állandó, minőségi munka garanciával. Nemcsak magamtól, hanem minden beosztottamtól ugyanezt várom. Azt szeretném, ha pácienseink, bármilyen kérdésük is legyen, bizalommal fordulnának hozzánk, mert találunk megoldást problémájukra.”
dr. Benedek Gábor, a Dentha Fogászat rendelővezetője
Amikor az embernek fáj a foga, nem csupán fogorvost keres, hanem olyan embert is:
Részlet egyik kedves páciensünktől, aki megtapasztalta, hogy maga dönthetett, orvosaink nem erőltettek rá semmit:
„Nagyon tetszett az a hozzáállás, amit tapasztaltam, hiszen semmit sem akartak rám erőltetni, meghagyták a választási lehetőséget, ami úgy gondolom, hogy az egyik legfontosabb tényezője a bizalom elnyerésének, megtartásának. (…) Rendkívül korrekt tájékoztatást kaptam, az előnyökről, a hátrányokról, és megértettem, hogy nagyon fontos tényezője vagyok én is annak, hogy sikeres legyen a kezelés. Teljes bizalommal és bizakodással vágtam bele a dolgokba. (…)
Életem egyik legboldogabb napjaként tudom leírni azt, amikor koronáimat felrakták. (…) Kicsit furcsán hangzik, de olyan jól sikerültek, hogy utólag kicsit sajnálom, hogy nem tetettem az összes fogamra koronát. Az elejétől kezdve tudtam, hogy a lehető legjobb kezekben vagyok, de erre a végeredményre még a legmerészebb álmaimban sem mertem gondolni. Köszönöm, hogy a valódi problémámat akarták kezelni, megoldani, és nem csak egy látszat, átmeneti megoldást kínáltak. Nagyon szépen köszönöm a példaértékű hozzáállásukat, a munkájukat, és nem utolsósorban köszönöm, hogy segítettek abban, hogy merjek újra igazán magabiztosan, boldogan mosolyogni.”
(Bródi Éva)
„A szakértelem számomra azt jelenti, hogy az ember folyamatosan, egész életén át képezi magát. Aki ugyanis ezt nem teszi, az öt év alatt analfabéta lesz a szakmájában. Valamennyi fogorvosunk rendszeresen jár szakmai továbbképzésekre, sőt a képzéseket olykor rendelőnkben, fogtechnikusainkkal együtt tartjuk. Időnként külsős orvosokat, a szakterület kiválóságait is meghívjuk.”
dr. Benedek Gábor rendelővezető
A Dentha Fogászat alapítója dr. Benedek Gábor szájsebész, aki a Szegedi Tudományegyetem Fogorvostudományi Karán szerezte fogorvosi diplomáját és szakképesítéseit (konzerváló fogászat, fogpótlástan, illetve dento-alveoláris sebészi szakvizsga). Ezután a Münsteri Egyetemen lett mesterfokozatú implantológus. Szegeden 1990 óta oktatja a fogorvoslás különböző területeit. A Dentha Fogászat rezidenseit ő tanította.
Képzett szakorvosaink valamennyi fogorvosi problémájára találnak megoldást, a legegyszerűbbtől a legbonyolultabb beavatkozásokig:
A kiváló olasz szájsebész, Palmieri doktor így vélekedik rólunk:
„Azokra az implantátumokra és fogpótlásokra, amelyeket dr. Benedek Gábor kollégám készít, nemcsak a minőség, hanem a szépség is jellemző. Többször is jártam a szegedi Dentha Fogászaton, így személyesen győződhettem meg a korszerű eszközparkról, amely nélkülözhetetlen a minőségi munka elvégzéséhez. Én is alávetettem magam Benedek doktor úr sebészeti, implantológiai és protetikai kezeléseinek. Az eredmény mind funkcionális, mind esztétikai szempontból kiváló. Hálával tartozom dr. Benedek Gábor kollégámnak, akinek a kezei közül került ki az a munka is, amelyet a mai napig hordok.”
(dr. Carlo Alberto Palmieri szájsebész, Olaszország)
„Az empátia számomra azt jelenti: együttérezni pácienseinkkel, és megérteni a problémájukat. Ebben az odafigyelés segít. Pácienseinkkel együtt járjuk körül a problémát, hogy a lehető legjobb megoldást találjuk meg.”
dr. Benedek Gábor, a Dentha Fogászat rendelővezetője
Valljuk be, kevesen szeretnek fogorvoshoz járni. Múlt- vagy jelenbeli tapasztalataik miatt sokan halogatják egy-egy fogászati probléma megoldását. Megvárják az utolsó percet, amikor már nehezebb vagy lehetetlen helyreállítani egy-egy fog egészségét. Ajánljuk, hogy inkább előzze meg a problémát, például a fogmosás helyes módjának elsajátításával és rendszeres dentálhigiéniai kezeléssel, valamint állapotfelmérő vizsgálatokkal.
A Dentha Fogászatot úgy alakítottuk ki, hogy kellemes, nyugodt környezetben már a várakozás percei is kényelmesen teljenek. Négy általános fogászati rendelőben, egy szájsebészeti műtőben és a hozzájuk tartozó diagnosztikai helyiségekben az Ön igényeihez igazodva dolgozunk. Kérjük, ha bármilyen kérdése merül fel, tegye fel fogorvosainknak! Nincsen rossz kérdés, legyen az szakmai vagy anyagi természetű. Az orvossal egyeztetve megbeszélhetik:
„Az átlagosnál alacsonyabb fájdalomküszöböm miatt a kezelésekre félelemmel érkeztem, de a személyzet segítőkészsége, kedvessége és a Doktor Úr türelme, megértése, mindig jóleső, biztató szavai nagy segítségemre voltak abban, hogy legyőzzem a félelmemet. Megnyugtató volt, hogy a beavatkozásokkal kapcsolatban felmerült kérdéseimmel bizalommal fordulhattam a Doktor Úrhoz, és a kérdésekre válaszul mindig korrekt tájékoztatást kaptam. Köszönöm magas szintű szaktudását, nagylelkű segítségét! Hosszú idő után újra boldogan, tiszta szívből mosolyoghatok.”
(K. Tóth Mária)
vissza az oldal tetejéhez